Calitatea articolelor pentru promovare este foarte importanta atunci cand vine vorba colaborarii cu o firma ce ofera servicii de scriere articole. Chiar daca stii de la inceput ca vei lucra cu profesionisti cu experienta este bine sa te „inarmezi” cu o doza de pesimism si sa evaluezi in mod corect si obiectiv textele care vor fi postate si care iti vor promova afacerea. De la inceput vei negocia cu echipa de creativi de la firma pentru a vedea articolele create pentru tine inainte de publicare in asa fel incat sa le poti modifica sau respinge daca nu esti multumit de ele si de calitatea lor.
De ce punem atat de mult pret pe calitatea si pe corectitudinea articolelor de la firmele specializate in scriere advertoriale? Ideea e simpla: ne dorim ca mesajul textelor sa ajunga la clienti si la publicul titna si sa ne atingem obiectivele de marketing si de promovare. Articolele primite trebuie sa fie perfecte din perspectiva noastra, sa fie de calitate si scrise excelent in asa fel incat, odata postate, sa poata aduce trafic organic pe site, conversii, sa ajute la fidelizarea clientilor si la promovarea unor servicii si produse existente sau a unora noi.
Cum deosebim un articol bun de unul slab primit de la profesionistii cu experienta in redactarea de articole advertoriale?
Verificam calitatea si acuratetea informatiei prezentate-daca articolele rezultate in urma procesului de scriere articole platite au informatii corecte si verificate, din surse de incredere, daca sunt relevante si utile pentru publicul tinta sau grupuri din publicul tinta atunci stim ca avem in fata articole bune si de calitate, care ne vor ajuta sa ne promovam brandul in on-line.
Observam structura si gradul de coerenta al textelor livrate-e foarte important sa evaluam si aceste aspecte ale articolelor de la firmele cu servicii copywriting pentru a ne asigura ca vom avea cele mai bune texte pentru promovare. Structura unui articol bun va fi logica, introducerile vor fi clare, concise, vor atrage atentia de la inceput asupra ideilor din texte, ideile vor fi bine dezvoltate, va exista si o concluzie pertinenta.
Evaluam stilul redactarii articolelor-articolele excelente pentru promovare de la firma ce ofera servicii de scriere articole au limbaj adecvat si adaptat publicului tinta, sunt clare, usor de parcurs si de inteles. Ne vor feri si vom respinge articolele care au limbaj prea pretentios si greu de descifrat, care nu pot fi citite intr-un timp scurt.
Originalitatea, foarte importanta-articolele bune pentru promovare vor fi unice, originale, vor avea idei de valoare care nu au fost preluate din surse terte. Specialistii care se vor ocupa de scriere advertoriale trebuie sa fie constienti ca un continut de calitate si original va oferi rezultate mai bune decat unul care e copiat si decat unul care a folosit metoda „puzzle”, combinare de fragmente de texte luate aleator de pe internet.
Valoarea articolelor pentru cei care le parcurg-stii ca ai articole excelente pentru o vizibilitate mai buna a brandului in on-line daca primesti articole advertoriale ce ofera informatii noi si relevante, perspective interesante pentru cei care le vor parcurge.
Echilibrul intre promovare si caracterul informativ-textele livrate de firmele specializate in scriere articole platite vor fi unele bune daca nu sunt excesiv de promotionale, daca nu incearca cu orice pret sa vanda si sa atraga atentia asupra produselor si serviciilor afacerii care are nevoie de promovare. Aspectele promotionale vor fi integrate subtil in text fara a afecta deloc ideea de advertorial si articol jurnalistic de informare.
Respectarea unor cerinte precise-daca de la inceput ai cerut niste lucruri, respectarea unor reguli de redactare, structurare a continutului le vei urmari in toate articolele primite cu atentie in asa fel incat sa nu existe niciun compromis si textele livrate sa arate fix asa cum ti-ai dorit.
Lipsa unor greseli gramaticale, de ortografie, formatare corecta, ton potrivit pentru publicul tinta si pentru afacere-sunt aspecte la fel de importante de care trebuie sa tinem cont cand evaluam un articol scris pentru promovarea businessului nostru. Unul bun va fi fara greseli, formatat corect si optimizat pentru SEO, tonul ales va fi cel ideal pentru crearea unei relatii mai stranse intre public si brand.
0 Comentarii